Ondernemen met de beste ondersteuning

Auteurs
 

Redactie Brisk Magazine

persbericht@briskmagazine.nl
 
 
 
Artikelen van Redactie Brisk Magazine
Door: Redactie Brisk Magazine, 18 oktober 2010
Uw onderneming staat en valt met uw medewerkers. Toch worden er nog veel fouten gemaakt in de werving- en selectieprocedure. Hieronder de tien meest gemaakte. Lees en leer!
Door: Redactie Brisk Magazine, 18 oktober 2010
Als u het drukker krijgt in uw bedrijf, kunt u overwegen om personeel in dienst te nemen. Dit houdt wel in dat u moet gaan delegeren en leiding moet gaan geven. Kunt en wilt u dat?
Door: Redactie Brisk Magazine, 18 oktober 2010
Niet uw eigen gevoelens, maar de gevoelens van degene die tegenover u zit. Daar gaat het om bij het voeren van een slecht nieuwsgesprek. Wanneer het slechte nieuws snel, glashelder maar wel met de nodige steun wordt verteld, raken beide partijen het minst beschadigd.
Door: Redactie Brisk Magazine, 18 oktober 2010
Personeel aannemen is niet makkelijk en als uw kantoor meteen uw huis is, kan het helemaal een angstaanjagende gedachte zijn. U moet niet alleen een werknemer maar meteen een huisgenoot kiezen. De juiste persoon vinden is nu des te belangrijker. Hieronder tien tips die die keuze absoluut zullen vereenvoudigen.
Door: Redactie Brisk Magazine, 18 oktober 2010
Neemt u personeel in dienst, dan bent u wettelijk verplicht zich ook als goed werkgever te gedragen. Ten eerste bent u verplicht de veiligheid en gezondheid van uw werknemers te beschermen. De werkplek moet dus vrij van agressie, pestgedrag en seksuele intimidatie zijn. Hoe u dat doet, mag u zelf bepalen. Daarnaast zijn er een aantal regels waaraan u moet voldoen.
Door: Redactie Brisk Magazine, 18 oktober 2010
Bijna iedereen vindt zichzelf een goede manager. Toch zou een kwart van de werknemers zijn manager het liefst ontslaan. Er valt dus nog het een en ander te leren. Doe uw voordeel met deze – bewezen effectieve – managementtechnieken.
Door: Redactie Brisk Magazine, 18 oktober 2010
Wie kritiek krijgt, heeft de neiging in de verdediging te gaan. Jammer. Wie kritiek ziet als een kans om zijn prestaties te verbeteren, doet er juist zijn voordeel mee. Hoe? Door goed te luisteren, toelichting te vragen en vervolgens te wikken en wegen of u er iets mee gaat doen en wat precies. Een positieve houding loont.
Door: Redactie Brisk Magazine, 18 oktober 2010
Een werkgever is verplicht om aan het einde van het dienstverband aan de werknemer op diens verzoek een getuigschrift te overhandigen. Deze verplichting is neergelegd in het Burgerlijk Wetboek, artikel 656 BW, Boek 7.
Door: Redactie Brisk Magazine, 18 oktober 2010
In sommige bedrijfstakken lopen medewerkers meer kans op agressie en geweld van buitenstaanders: van klanten tot overvallers. Met deze tips beperkt u de risico’s.
Door: Redactie Brisk Magazine, 13 oktober 2010
Zelf een huurovereenkomst opstellen? Dat kan. Maar vergeet de volgende onderwerpen niet indien u wilt dat uw contact rechtsgeldig is.
Door: Redactie Brisk Magazine, 13 oktober 2010
U kunt alles wat u maar wilt (ook) online aan gaan bieden. Onthoud alleen dat internetklanten dezelfde service verwachten als wanneer ze tegenover u zouden zitten. Met deze richtlijnen biedt u die moeiteloos.
Door: Redactie Brisk Magazine, 13 oktober 2010
Elke verkoper, hoe ervaren ook, maakt fouten. Hieronder de meest gemaakte, plus tips hoe het wel moet.
Door: Redactie Brisk Magazine, 13 oktober 2010
Trouwe klanten zijn de fundamenten van een goede onderneming en de redding in slechte. Koester ze dus met de volgende tips.
Door: Redactie Brisk Magazine, 13 oktober 2010
Het doel van reclamemaken is om zoveel mogelijk mensen te bereiken en (nieuwe) klanten te trekken. Goede reclame leidt tot succes. Slechte reclame kost alleen maar geld. Behoed u daarom voor de volgende veel gemaakte blunders.
Vorige  |  
12  13  ...  14