Nieuws
9 januari 2012 - Groei is géén toeval! Ook in crisistijd blijken bedrijven flink door te kunnen groeien.
Op 24 januari presenteren Ben Tiggelaar en Joop de Jong van Port4Growth in de Meervaart in Amsterdam de uitkomsten van het onderzoek over wat succesvolle groeiondernemers anders doen.
Jongensdroom
Ondernemer en oprichter Joop de Jong van Port4Growth richt zich op wat succesvolle bedrijven onderscheidt. Gebaseerd op de ervaringen met de achterban van groeibedrijven heeft hij een aantal kenmerkende verschillen op bedrijfsniveau geanalyseerd. De Jong: "Zonder vooruit te willen lopen op de eindresultaten, zie je een heel duidelijk verschil aftekenen dat eigenlijk samenvalt met die persoonlijke ontwikkeling: het concreet maken van eenondernemersdroom. Je ziet duidelijk dat ondernemers die heel ver zijn gegaan in het concreet uitwerken van waar zij willen staan met hun bedrijf in de toekomst, succesvoller de crisistijd doorkomen."
Met dit onderzoek willen Ben Tiggelaar en Joop de Jong een handreiking doen aan alle ondernemers die juist in deze crisistijd willen doorgroeien. Doorsturen | Reageer | Nieuwsbrief