Nieuws
1 maart: ook complimentendag voor bedrijven
1 maart 2012 - Op 1 maart is het Nationale Complimentendag en stimuleren we het geven van complimenten. Maar bedrijven delven daarbij vaak het onderspit. Als het niet goed gaat, uiten we snel onze onvrede, maar complimenten blijven vaak uit. Zonde, want ook complimenten zijn een bron van inspiratie voor organisaties.
Voor initiatiefnemers Linda Schulte en Bart Flos een reden om hiervoor extra aandacht te vragen met een actie Compliment voor Bedrijven.Focus op het goede
Voor bedrijven betekenen complimenten een schat aan informatie over wat klanten precies waarderen in hun bedrijfsvoering. Negatieve feedback helpt om van te leren en door te verbeteren, maar positieve feedback zorgt juist voor een focus op het goede. Voor een bedrijf kan dit inzicht geven in welke diensten kunnen verbeteren en waar juist de nadruk op gelegd moet worden.
Aandacht voor complimenten
Op Nationale Complimentendag, 1 maart, besteedt het ondernemerscollectief extra aandacht aan complimenten voor bedrijven. Door actieve stimulering op social media en internet hoopt Compliment voor Bedrijven meer aandacht te krijgen voor positieve erkenning voor het bedrijfsleven. Consumenten wordt opgeroepen te twitteren onder #cvb12 en ook op de website van het initiatief zal extra aandacht besteed worden aan de verschillende complimenten. Doorsturen | Reageer | Nieuwsbrief