Nieuws
Klanten verleiden begint op straat
5 mei 2014 - Lijkt het maar zo of zien de meeste winkelstraten er hetzelfde uit? Een dag winkelen in Zwolle of in Hilversum maakt weinig verschil. De shoppende klant ziet dezelfde winkels met dezelfde look en feel.
Klanten laten zich graag verleiden en dat biedt kansen voor iedere ondernemer. Wie klanten op de juiste manier verleid, trekt nieuwe klanten en behoudt bestaande klanten.Consumenten zijn uitermate kritisch bij het uitgeven van hun euro's. Het lijkt dan ook logisch dat retail bedrijven zich realiseren dat er 'gevochten' moet worden om de aandacht van de consument. Maar hoe doet u dat? Met prijzen stunten of de uitverkoop nog vroeger beginnen?
Verleiden en verrassen
Waarom niet uw potentiële klanten verleiden en verrassen. Het is veel leuker om te doen en kost beduidend minder. Potentiële klanten in koopstemming krijgen begint natuurlijk buiten. Want laten we het simpel houden: uw klant moet wel eerst binnen zijn voordat hij überhaupt een aankoop kan doen! Het is enorm belangrijk om op te vallen in de winkelstraat en mensen lekker te maken met uw etalage. Communiceer duidelijk wat u te bieden hebt en verleid. De Gouden Driehoek: straatbeeld, etalage en de eerste blik naar binnen zijn cruciaal voor succes. Doorsturen | Reageer | Nieuwsbrief