Nieuws
Finalisten BouwKennis Marketing Jaarprijs 2014 bekend!
3 juli 2014 - De drie bedrijven die dit jaar strijden om de BouwKennis Marketing Jaarprijs zijn bekend. Uit alle inzendingen waren eerder al tien kanshebbers geselecteerd voor deze prijs.
Zij mochten vrijdag 27 juni via een elevator pitch de vakjury overtuigen van de kracht van hun marketingconcept. Hieruit kwamen dit jaar in alfabetische volgorde Knauf & Knauf Insulation, PPG Coatings en Wijzonol als finalisten uit de bus. Donderdag 18 september wordt de winnaar bekendgemaakt tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst in theater Orpheus te Apeldoorn.Over de Marketing Jaarprijs
De BouwKennis Marketing Jaarprijs 2014 is dé nationale marketingprijs voor marketingconcepten in de bouw. Ook dit jaar hebben tientallen bedrijven vanuit de gehele kolom zich ingeschreven om mee te dingen naar de titel ‘meest inspirerende marketinginitiatief in de bouw-, vastgoed- en installatiesector’. Uiteindelijk mochten de tien beste concepten zich vrijdag 27 juni via een korte presentatie bewijzen voor de vakjury.
Uitgenodigd waren: BAM, Cofely, Grohe Nederland B.V., Heijmans Vastgoed, Knauf & Knauf Insulation, PPG Coatings, Reimarkt, Ubbink, VELUX en Wijzonol. Belangrijke criteria waren: creativiteit, strategie, innovatie en communicatieve uitrol. De drie finalisten bieden ieder op eigen wijze een origineel en sterk marketingconcept.
Het gehele bericht vindt u hier. Doorsturen | Reageer | Nieuwsbrief