Ondernemen met de beste ondersteuning

Nieuws

Meerderheid Millennials gaat direct over tot aankoop

29 juli 2016 - Hoe shopten Nederlandse consumenten en wat wilden ze graag hebben in het tweede kwartaal van 2016? Stylight ​dook in ​de cijfers van de afgelopen drie maanden ​(april, mei, juni) ​en ​verzamelde ​de ​(social media) ​trends​​, populairste mode items en merken​​.​

​De belangrijkste cijfers en weetjes van het tweede kwartaa​l:
 
- Zondagavond tussen zeven en acht uur is duidelijk het drukste moment.
- Wat zoeken Nederlandse vrouwen op de zondagavond? Er was een exponentiële groei in het aantal zoekopdrachten naar galajurken, slingbacks en midi rokken.
- New Balance en Roshe run sneakers zijn beduidend minder populair. Dat geldt ook voor slip on varianten.
- Nederlandse ​shoppers ​kiezen unaniem voor Asos, net als in het Verenigd Koninkrijk, Australië en Frankrijk.
​- Millennials in Nederland gaan haast allemaal direct tot aankoop over (circa 80 procent), dit in tegenstelling tot onder andere het VK (circa 27 procent).​

Doorsturen  |  Reageer  |  Nieuwsbrief

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Reageren

http://
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.