Nieuws
Behoefte aan innovatie in transportsector door marktveranderingen
23 november 2016 - De transportsector heeft het jarenlang heel zwaar gehad maar laat nu een stijgende lijn zien. Die stijgende lijn is afkomstig door de vraagkant. Om verder te kunnen stijgen is innovatie in processen en dienstverlening essentieel.
Tegenwoordig vraagt de klant nog meer om een snellere, betere en transparantere service, waardoor de druk op prijzen en concurrentie hoog is. Het is onmogelijk om onder deze omstandigheden aan de wensen van de klant tegemoet te komen wanneer de situatie hetzelfde blijft. De markt vraagt dus om een nieuwe manier van werken, waarbij service efficiëntie en innovatie bovenaan staan.Digitalisering onmisbaar
Steeds meer organisaties zien in dat digitalisering hierbij onmisbaar is. Door processen te digitaliseren wordt dubbel werk, zoals het overschrijven van papieren werkbonnen voorkomen, wordt alle data automatisch geregistreerd, worden processen naadloos op elkaar aangesloten, en communicatie versneld en vereenvoudigd. Degenen die begrijpen hoe belangrijk deze digitalisering is, kunnen als bedrijf de concurrentie voor blijven, zetten de omzetgroei voort en houden de klant extra tevreden.
Kijk voor meer informatie op fieldbox.nl.
Doorsturen | Reageer | Nieuwsbrief