Nieuws
18 maart 2011 - Verzekeraar Nationale-Nederlanden heeft dinsdag de B2B Marketing & Communicatie Award in de wacht gesleept. Deze award, die voor de tweede keer werd uitgereikt, is onderdeel van het jaarlijkse B2B Marketing Forum. Ook IBM was genomineerd.
Beide ondernemingen mochten in enkele minuten hun cases presenteren aan het aanwezige publiek van het B2B Marketing Forum, een initiatief van spotONvision. De meerderheid van de aanwezigen stemde vervolgens op de case van Nationale-Nederlanden.In gesprek met de ondernemer
De campagne ‘Nationale-Nederlanden in gesprek met de ondernemer’ richt zich op de mogelijke risico’s die ondernemers lopen. Door gesprekken op te zetten tussen ondernemers, experts en andere partijen probeert Nationale-Nederlanden de risico’s voor ondernemers te verminderen. Nationale-Nederlanden heeft voor deze campagne een vernieuwende strategie gekozen waarbij gedacht is vanuit de klant, aldus de jury. De case werd door de jury verder genomineerd vanwege de consistentie in de executie en de voortreffelijke uitwerking binnen het gekozen werkveld. Doorsturen | Reageer | Nieuwsbrief