Nieuws
Innovatief concept? Schrijf u in voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs
4 april 2011 - De inschrijving voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs 2011 is geopend. Heeft uw bedrijf een interessant marketingconcept? En brengt u dit origineel en succesvol onder de aandacht van uw klant? Schrijf u dan hier in.
De Marketing Jaarprijs is de ideale beloning voor innovatieve marketeers en dé manier om erkenning te krijgen van een professionele vakjury en ruim 400 collega’s uit de bouw. Winnen of genomineerd worden betekent bovendien veel free publicity binnen de uitgaven van BouwKennis en andere toonaangevende bladen binnen de bouw. Vorig jaar eindigde Werkspot.nl op de eerste plek. Bent u dit jaar de winnaar?Inschrijven
Aanmelden kan tot en met 3 juni 2011 via www.bouwkennisjaarbijeenkomst.nl/jaarprijs. Belangrijke criteria waarop inzendingen worden getoetst zijn de toegevoegde waarde voor de klant, de probleemstelling en de gemaakte strategische keuzes. Ook het marketingconcept, de communicatieve uitrol en behaalde resultaten spelen bij de beoordeling een rol. De volledige criteria en voorwaarden vindt u op het inschrijfformulier.
Procedure
Uit alle inzenders worden tien genomineerden gekozen. Via een elevator pitch komen hier 30 juni drie finalisten uit. Deze worden tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst op 15 september via een korte film gepresenteerd aan ruim 400 beslissers uit de bouw-, installatie- en vastgoedsector. Diezelfde bezoekers vellen vervolgens samen met een onafhankelijke jury het eindoordeel. Doorsturen | Reageer | Nieuwsbrief