Nieuws
YouTube Channel Manager is beste zzp’er van Nederland
9 april 2018 - Britt van Smeerdijk (1992) is met haar bedrijf Booming Productions tijdens de Dag van de ZZP’er op zaterdag 7 april 2018 in Amersfoort uitgeroepen tot Freelancer of the Year 2018, ofwel beste zzp’er van Nederland.
Van Smeerdijk houdt zich als één van de eerste in Nederland bezig met YouTube Channel Management, het beheren van YouTube-kanalen voor bedrijven. "Het is mijn missie om bedrijven te laten inzien dat ze zelf een eigen zender met eigen geproduceerde videocontent kunnen zijn, en dat ze hier geen grote televisiezender voor nodig hebben," aldus de uitzinnige winnares.10.000 deelnemers
Van Smeerdijk is uit meer dan 10.000 deelnemers bij de Freelancer of the Year Awards (FOTY Awards) door de expertjury tot winnaar gekozen. "Een beeld zegt meer dan 1.000 woorden, en deze winnares snapt dat als geen ander. Video is niet de toekomst, maar is nu. Zij pakt haar kans op ondernemersgebied en weet haar mogelijkheden te verzilveren. Met veel plezier waren we unaniem in onze keuze: Britt van Smeerdijk is Freelancer of the Year 2018!," aldus juryvoorzitter Marcel Molenaar, directeur Benelux bij LinkedIn. De verkiezing is mede mogelijk gemaakt door hoofdpartners Knab, MINI en Ratecard en sponsors Aegon, American Express, Het Nieuwe Kantoor (HNK), LinkedIn, MoneyMonk en Uniforce.
Dag van de ZZP'er
Van Smeerdijk mocht de prijs in ontvangst nemen tijdens de Dag van de ZZP’er in Amersfoort, ten overstaan van bijna 2.000 andere freelancers en zzp’ers, die dankzij NS-Business Card met eerste klas gratis naar het event konden reizen. "Deze vijfde en daarmee jubileumeditie was een groot succes, wij zijn dankbaar dat we zoveel bezoekers hebben mogen ontvangen op deze inspirerende dag," aldus Jeroen Sakkers, directeur van organisator Victor Mundi. De Dag van de ZZP’er vindt volgend jaar op zaterdag 6 april 2019 plaats.
Over Britt van Smeerdijk
Britt van Smeerdijk (1992) uit Amsterdam creëert en produceert met haar bedrijf Booming Productions online videocontent voor toonaangevende merken als NOC*NSF, Beachmasters, Heineken en Makro. Van Smeerdijk houdt zich als één van de eerste in Nederland bezig met YouTube Channel Management, het beheren van YouTube-kanalen voor bedrijven. Het is haar missie om bedrijven in te laten zien dat ze zelf een eigen zender kunnen zijn met eigen geproduceerde videocontent, en dat ze hier geen grote televisiezenders voor nodig hebben.
Doorsturen | Reageer | Nieuwsbrief