Nieuws
Tweet Mirror maakt zijn Italiaanse debuut
1 augustus 2011 - De Tweet Mirror van Nedap Retail zet zijn opmars door Europa voort en maakte vorige week zijn Italiaanse debuut. Het vrijetijdskledingmerk Cache-Cache heeft als eerste winkel in modestad Milaan de passpiegel, die kan twitteren én communiceert met Facebook. Het winkelcentrum Milanofiori di Assago heeft de première.
De Tweet Mirror is helemaal op zijn plaats bij een merk als Cache-Cache, het grootste van de Groupe Beaumanoir. Deze Franse marktleider in pret-à-porter-kleding met vijf verschillende merken heeft in totaal zo'n 2.000 winkels in 40 landen, waarvan ruim 100 in Italië. De collectie van Cache-Cache, het Franse woord voor 'verstoppertje', bestaat uit een mix van trendy en vrouwelijke kleding.Branding 2.0
Met de Tweet Mirror is Cache-Cache de weg ingeslagen van Branding 2.0, een nieuwe vorm van marketing die erop is gericht om de interactie met klanten te vergroten. Doorsturen | Reageer | Nieuwsbrief