Persberichten
Team Nijhuis uit Borne in trek bij grote internationale spelers
24 juli 2017 - De inhoud van dit persbericht is niet afkomstig van de redactie van Managersonline.nl en derhalve niet journalistiek getoetst.
Team Nijhuis maakt opnieuw een flinke ontwikkeling door. Het digital marketing bureau uit Borne is door de wereldwijde marketingspeler HubSpot geselecteerd als exclusieve samenwerkingspartner en benoemd tot groeibriljant in Nederland. Daarnaast heeft Team Nijhuis deze week het partnership met Google verstevigd op het gebied van videomarketing.
HubSpot: selectie Team Nijhuis op basis van resulaten
HubSpot is de wereldwijde nummer 1 op het gebied van software voor inbound marketing en sales. Voor het partnership met HubSpot startte Team Nijhuis een jaar geleden een strenge selectieprocedure. Clodagh Higgins, voormalig program manager van The Agency Growth Team van HubSpot, noemt het Twentse bureau een 'groeibriljant'. "Team Nijhuis is één van de weinige Nederlandse groeibriljanten die het tot een vak heeft verheven om bedrijven te laten groeien op basis van resultaatgerichte digitale marketing", zegt Higgins. "Team Nijhuis heeft de afgelopen 10 jaar als bureau een solide en indrukwekkend fundament neergezet dat gereed is voor groei."
Samenwerking met wereldspelers zorgt voor significante groei
Niet alleen Team Nijhuis groeit door de partnerships met wereldspelers, volgens Gerben Lievers is ook de groei bij de klanten van Team Nijhuis significant. "We zien dat bedrijven door de inzet van de nieuwste kennis en marketingtechnieken harder groeien tegen minder budget." Lievers, strategy director bij Team Nijhuis, heeft het afgelopen jaar fors ingezet op de samenwerking met HubSpot, maar ook op de versteviging van het al bestaande partnership met Google. "Deze week hebben we weer twee mensen van Google uit Dublin over de vloer gehad in Borne om ons bij te praten over de laatste ontwikkelingen op het gebied van videomarketing."
Kennisvoorsprong op marketingvlak delen met ondernemend Twente
Zowel Google als HubSpot lopen voorop als het gaat om digitale marketing. "Google en HubSpot zijn vooral actief in de Verenigde Staten. Daar loopt de markt op het gebied van digitale marketing zo'n twee tot drie jaar voor op Nederland", ziet Gerben Lievers.
Die kennis kan Team Nijhuis dankzij de intensieve samenwerking met Google en HubSpot nu al inzetten voor haar eigen klanten. "We geloven zelf erg in de filosofie van inbound marketing, waarbij je relevante kennis deelt met anderen. Daarom willen we de kennis die wij als bureau hebben ook graag delen met onze klanten. Maar zeker ook met bedrijven die geen klant zijn bij Team Nijhuis en die klaar zijn voor de volgende stap in digitale marketing."
Digitale marketing van toekomst is meer dan vindbaar zijn online
Lievers: "Tachtig procent van alle koop- en oriëntatieprocessen begint vandaag de dag in Google, heel goed dus dat bedrijven daar aanwezig zijn. Maar alleen vindbaar zijn is al lang niet meer genoeg. Bij de gouden driehoek van marketing kijk je verder dan vindbaarheid alleen, we combineren het beste van social media marketing, met videomarketing en inbound marketing." De volgende stap in digitale marketing is volgens Gerben Lievers en owner / managing director Stefano Golia van Team Nijhuis daarom 'De Gouden Driehoek van Digitale Marketing'. Golia heeft voor hij bij Team Nijhuis kwam als managing director bij veel bedrijven in de keuken mogen kijken als accountant. "Anno 2017 is het niet meer de vraag of je marketing inzet om te overleven als bedrijf, maar hoe je die marketing inzet."
Event Journey of Joy in teken van De Gouden Driehoek van Digitale Marketing
Op zaterdagmiddag 22 juli nodigt Team Nijhuis geïnteresseerde bedrijven uit naar het event Journey of Joy te komen bij Qua Koken in Oldenzaal. Van 13.00 tot 18.00 uur worden inzichten gedeeld over De Gouden Driehoek van Digitale Marketing. Het event is bedoeld voor klanten en niet-klanten van Team Nijhuis die al bekend zijn met digitale marketing, al goed vindbaar zijn, maar klaar zijn voor de volgende stap met hun digitale marketing. Het event is geschikt voor bedrijven in het MKB, voor ondernemers en directeuren, maar ook voor communicatie-, marketing- en salesmanagers. Belangstellenden die naar het exclusieve marketingevenement komen krijgen ook een vrijkaart aangeboden voor het festival Fields of Joy (Hulsbeek, Oldenzaal). Een muziekfestival met optreden van o.a. Blaudzun, Miss Montreal, Ali B., Nielson, De Staat en vele anderen.
Aanmelden voor Journey of Joy van Team Nijhuis in Oldenzaal
Het is de tweede keer dat Team Nijhuis het marketingevent Journey of Joy organiseert. Vorig jaar kwam een gastspreker van Google voor de bijeenkomst vanuit Dublin naar Oldenzaal en waren er 110 belangstellenden.
Wie zich wil aanmelden voor de tweede editie van Journey of Joy of meer informatie wil kan daarvoor terecht op: https://teamnijhuis.com/nl/aanmelden-journey-of-joy/
Over Team Nijhuis
Als digital marketing bureau is Team Nijhuis dé businesspartner voor bedrijven die willen groeien. Het bureau is opgericht in 1973 en combineert veertig jaar ervaring op het gebied van strategische marketing en communicatie met de nieuwste kennis over digitale marketing. Dankzij de groei die Team Nijhuis voor andere bedrijven realiseerde is het bureau de afgelopen jaren zelf ook flink gegroeid. Inmiddels werken er 37 Digital marketing experts bij Team Nijhuis voor meer dan 150 nationale en internationale klanten. Team Nijhuis werkt voor al haar klanten volgens de filosofie ‘wij bestaan om jouw business te laten groeien’. Dat betekent dat digitale marketing voor de klanten van Team Nijhuis altijd een investering is en geen kostenpost. Daarnaast heeft Team Nijhuis een toonaangevende rol bij het hervormen van onderwijs. Hiervoor werkt het bureau nauw samen met de Saxion Hogescholen en de Universiteit Twente. Het doel is de ontwikkeling en opleiding van toekomstige digital marketing experts zo goed mogelijk te laten aansluiten bij de snel veranderende eisen van het bedrijfsleven.