Reacties
Bedrijven die scoren, werken slim
Goed verhaal. We gebruiken zelf ook Apps en adviseren onze klanten dat ook toe doen. Te meer omdat onze diensten/producten ook cloud-based zijn. Ook ons samenwerkingsplatform draait volledig op Zoho Projects. Hiervoor staan wij ook model als customer case voor hen. We zien dat onze klanten vaak wel van een jongere generatie zijn en dat oudere ondernemers de stap moeilijk vinden.
JH | | 24 juni 2011\'Innovatie in MKB is vaak toeval\'
Er is veel onderzoek gedaan naar de factor toeval bij innovatie, ofwel serendipiteit. Uiteindelijk blijkt het succes van toeval-innovatie bijna altijd af te hangen van de mate van kennis en ervaring die ook aanwezig is. Fleming had nooit de penicilline uitgevonden als hij niet een grondig begrip had van biochemische processen. Met andere woorden: als je verstand van zaken hebt, pas dan kan je ook scherp inschatten dat het toeval dat langs komt ook een kans is.
Guust | | 23 juni 2011\'Cookie-wetgeving verplicht ondernemer tot ombouwen website\'
Kans is groot dat de gebruiker de instellingen van de browser aanpast naar een lager veiligheidsnivo. Hackers etc. zitten inmiddels met smart te wachten op de markt die binnenkort vanzelf opengaat en oneindig veel perspectieven gaat bieden. Halleluja, wederom is het ''op de 1e rij'' kabinet geprezen. Je wordt echt misselijk van die bemoeizucht. In de voormalige DDR leefde je vrijer.
Tim | | 23 juni 2011\'Innovatie in MKB is vaak toeval\'
Wat formeel wel kan is een goede evaluatie faciliteren. Ik zie vaak na een project dat ook dat een ondergeschoven kindje is wat hier ook een oorzaak kan zijn. Je kunt formeel b.v. een soort 'lessons learned' document laten opstellen en dat goed beschikbaar voor iedereen opbergen. Dat zou mi een goede eerste stap zijn
Klaas | | 23 juni 2011AFM onderzoekt premie en nut van aov
ALs ondernemer ben je toch hopelijk wel in staat om je eigen verantwoordelijkheid te nemen? Je boekhouder moet je toch ook controleren op essentiele zaken, en niet klakkeloos volgen??
henk jan | | 20 juni 2011AFM onderzoekt premie en nut van aov
Logisch wel, maar gebeurd dat dan wel? Of ligt het aan de adviseur evt. De tussenpersoon?
arbeidsongeschiktheids- verzekering afsluiten | | 18 juni 2011AFM onderzoekt premie en nut van aov
Het gaat dus kennelijk om de goedkopere aov verzekeringen waarbij beperkte voorwaarden van toepassing zijn. Logisch dat bij aanmerkelijke premieverschillen je erg goed naar de voorwaarden kijkt, toch?
Aov Vergelijker ZZP | | 18 juni 2011Checklist: Beginnen met structureel exporteren
Nog wat aanvullingen:
Interne analyse
-voldoet de inrichting van de AO/IC en (ERP) software
-aanwezige kennis van (buitenlandse) BTW en CBS problematiek en IC transacties.
-denk aan de (additionele) verzekeringen
Externe analyse
- Klimatologische omstandigheden
ZZP’er moet tarief aanpassen
Ben je geďnteresseerd naar de succesfactoren van de zzp-er lees dan het proefschrift over zelfstandige ondernemers dat Arjan van den Born geschreven heeft. Dit is te downloaden op: www.hetisdeventnietdetent.nl
Hierin zijn ook de tarieven van zelfstandigen onderzocht door enquete bij 2000 zzp-ers en (diepte)interviews.
Checklist: Online video
Goed bericht! Toevallig zijn wij zelf bezig dit in conceptvorm aan te bieden.
Nick | | 30 mei 2011Checklist: Doelgroepgerichte e-mailmarketing
Het is namelijk bij wet verboden om ongevraagd e-mail aan particulieren en bedrijven te verzenden, behoudens enkele kleine uitzonderingen (OPTA). (c) Ed
Het lijkt mij ook verstandig om deze informatie te vermelden in soortgelijke artikellen. Zo vanzelfsprekend is dit namelijk niet voor iedereen.
Ik vraag me echter af wat de redactie bedoelt onder ''aankopen e-mail database''. Je mag naar mijn weten namelijk alleen mailen als jij opt-in hebt. Wordt hier onder ''aankopen'' het huren van adressen verstaan, waarbij een organisatie die over de opt-ins beschikt zelf jouw mailtjes verstuurt?
Checklist: Vergaderen
Jammer Harrie dat je jouw deskundigheid niet met ons deelt!
Pam | | 23 mei 2011Checklist: Doelgroepgerichte e-mailmarketing
Reactie @aankopen e-mail database.
Deze optie is in het geheel niet interessant. Het is namelijk bij wet verboden om ongevraagd e-mail aan particulieren en bedrijven te verzenden, behoudens enkele kleine uitzonderingen (OPTA). Ik lees overigens in het hele artikel weinig tot niets over de OPTA en deze wetgeving, terwijl dat van groot belang is wanneer men met e-marketing en e-mailing aan de slag wil.
Checklist: Vergaderen
ik vind dit artikel inhoudelijk zeer zwak en vrij amateuristisch opgesteld.
geeft totaal geen nieuwe gezichtspunten.