Ondernemen met de beste ondersteuning

Reacties

\'Ondernemer heeft last van stress\'

Wij komen veel ondernemers tegen die worstelen met stress. Gelukkig is stress ook een keuze en kun je door de juiste keuzes te maken ook snel weer beter gaan voelen. Belangrijk is om goed je grenzen te leren herkennen en deze ook aan te geven.

Reinoud Prins  |    |  27 mei 2019

Zes tips om als ondernemer het werk wél af te krijgen

Uitstekend artikel. Vroeg opstaan, dan sportschool, dan werken paar uurtjes, dan boodschappen, weer werken en 's avonds ook beweging.

Achter pc altijd bereikbaar onderweg vaak wel, maar de gsm staat ook wel eens uit. Bewust de Nokia 3310 oude model gekozen, geen WhatsApp, Facebook en andere social media onderweg.

Achter de pv wel, maar dat vreet inderdaad energie.

peter voor zzp boekhouding  |    |  25 mei 2019

Een derde van de Nederlandse bedrijven werkt in de cloud

Clouddiensten hebben zich ondertussen wel bewezen. Deze bieden een veilige, mobiele en professionele manier van werken voor veel starters en professionals. Zeker in combinatie met een shared office of virtual office maken clouddiensten een kantoor overbodig. Wat een flinke besparing oplevert en ook voor contact met mede-ondernemers zorgt.

Virtual Office  |    |  25 mei 2019

Waarom voeding, slaap en beweging belangrijk zijn voor succes

Beweging is belangrijk, maar spelelement aan sport is ook zeer belangrijk. Een wedstrijdje stimuleert de creativiteit en geeft een gevoel van voldoening.

Lindsay  |    |  24 mei 2019

Design principes die de conversion rate verhogen

Design is zeker een cruciaal belang voor conversie, maar een website hoeft niet átijd mooi te zijn.

Het uiterlijk van de website moet vooral overeenkomen met wat het bedrijf doet. Zo was de website die 2 kuub zand leverde voor het ophogen van mijn tuin helemaal niet zo stylish, het straalde wel vertrouwen uit en alle informatie was duidelijk vindbaar.

Maar aan veel andere websites en vooral shops ligt de lat wel hoger

Inspect Element  |    |  24 mei 2019

Merendeel zzp’ers onzeker over financiën

De zin zo'n 43 procent van de zzp' ers maakt zich druk of er straks wel genoeg pensioen is opgebouwd.

Ik weet niet of dat klopt. Wellicht dat 43 procent van de zzp' ers zich bewust is dat het pensioen nu nog niet helemaal gedekt is.

Maar is dat voor een werknemer wel altijd het geval. En hoe vaak keren die pensioenfondsen nu het beloofde bedrag uit eigenlijk uit. Of vallen die bedragen vaak lager uit.

Ik ken ook tal van zzp' ers die nu leven en zich geen zorgen maken, ze zijn zich er wel van bewust maar weten ook dat het geen garantie is dat je 67 jaar wordt. Daar wordt nooit onderzoek naar gedaan, omdat verzekeraars en banken daar niks aan kunne verdienen.

peter de zzpboekhouder  |    |  23 mei 2019

Werkgevers verdienen geld met de Traploopweek

leuk initatief om op deze manier geld bij elkaar te halen

prepaid creditcard  |    |  22 mei 2019

Zes tips om als ondernemer het werk wél af te krijgen

Gezonde voeding en beweging is key en zorgt voor een betere creativiteit!

Ammodo  |    |  22 mei 2019

Zes tips om als ondernemer het werk wél af te krijgen

Heerlijk af en toe offline! En even de mail uit, dat werkt ook top!

E-ngineers  |    |  22 mei 2019

Zo blijf je in topvorm als ondernemer

Zoek wat meer de buitenlucht op zou ik zeggen, en maak een wandeling. Mensen onderschatten dit vaak, maar een wandeling elke dag kan zo'n verschil maken! En het leuke is ook nog eens dat je zo in beter contact komt met collega's en werknemers.

Portofoons  |    |  21 mei 2019

Flinke kloof tussen de perceptie van bedrijven en klanten ten aanzien van klantenservice

klinkt in de theorie Peter, in praktijk hebben klanten daar helemaal geen zin in.

Focuskoeriers  |    |  19 mei 2019

Zo blijf je in topvorm als ondernemer

Wij doen wel eens bootcamp! Dat is ook nog eens goed voor de bedrijfssfeer!

Ammodo  |    |  17 mei 2019

Flinke kloof tussen de perceptie van bedrijven en klanten ten aanzien van klantenservice

Ieder mens ziet zijn eigen werkelijkheid afhankelijk van het belang dat hij heeft. Als ondernemer is het altijd van belang om te luisteren naar je klant.

Als ik lees dat het onderzoek een aantal grote frustraties bij de consument aan het licht brengt, dan kan er dus beter geluisterd worden. Dat kan door de bestaande klant een vragenform in te laten vullen of hem/haar dat online te laten invullen en dat te monitoren.

peter zzpboekhouding  |    |  16 mei 2019

Flinke kloof tussen de perceptie van bedrijven en klanten ten aanzien van klantenservice

Er is een belangrijk verschil tussen denken dat je een goede klantenservice hebt en het ook daadwerkelijk hebben. Ga daarom echt klantcentraal te werk door echt in gesprek te gaan met je klant om te kijken waar de echte pijnpunten liggen.

Dirk  |    |  16 mei 2019
Vorige  |  
42  43  44  45  ...  169