Webloggers
Weblog's van
Drie handvatten om uw klantrelatie gezond te houden
Door: , 14 november 2015Hoe trouw uw klanten ook zijn, liefde is niet voor eeuwig, schreef ik in mijn vorige blog. Daarin besprak ik allerlei symptomen die duiden op een slechte relatie. Maar relaties hoeven niet altijd te stranden, u brengt ook weleens een goedmaakboeketje mee.
Hieronder staan een aantal tips die kunnen helpen om uw relatie met klanten gezond te houden.
Vier tekenen dat uw klant vreemd gaat
Door: , 03 november 2015Hoe trouw uw klanten ook zijn, liefde is niet voor eeuwig. Een op de drie huwelijken strandt en ook aan relaties met uw klanten moet u blijven werken omdat ze anders uit uw handen glippen. Zeker met de digitalisering en de transparantie die hierdoor is ontstaan, is overstappen naar een ander een fluitje van een cent. Ook al is uw systeem geïntegreerd met dat van uw klant, dan nog hoeft de liefde niet voor eeuwig te zijn.
Hoe herkent u dat uw klant een ander ziet?